De vertrek datum komt dichterbij!! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Natasha en Bert Demers - WaarBenJij.nu De vertrek datum komt dichterbij!! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Natasha en Bert Demers - WaarBenJij.nu

De vertrek datum komt dichterbij!!

Door: Natasha en Bert

Blijf op de hoogte en volg Natasha en Bert

11 Juni 2012 | Nederland, Almere-Buiten

Nog 45 dagen en dan is het zover! Wij hebben zaterdag de reispapieren gekregen. Dus dat betekend dat de vlucht is geregeld, de camper en hotels geboekt. Inmiddels hebben we ook alle campings gereserveerd. Dat moet wel in het hoogseizoen. En dus ligt ook de route vast. Ik zal die in het volgende verslag zetten.
En we zijn weer volop bezig met de voorbereidingen. Een lijst voor alles wat we moeten meenemen, een lijst voor alles wat we op de 1e dag moeten kopen. En vast de detail planning wat we willen zien.
In het vlucht schema zagen we dat we ongeveer 6 uur tijd hebben voor de overstap in Newark airport. En dat is dicht bij New York. En dus zijn we aan het kijken of we daar wat kunnen doen!

Ook de ESTA waiver, toestemming om de US binnen te reizen, is aangevraagd en verleend!

Nog 45 drukke dagen!!

• 12 Juni 2012 - 14:02

Carla:

het komt zeker dichtbij voor jullie .en misha en masha vinden die het ook spannend ?
    wij horen het zondag wel . bert heb jij er ook aan gedacht dat het zondag vaderdag is ? vppr ons is het niet erg maar voor jou miscchien .ik hoor het wel xxxx carla
Natasha en Bert

Actief sinds 11 Okt. 2011