Meer duinen en strand en naar huis. - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Natasha en Bert Demers - WaarBenJij.nu Meer duinen en strand en naar huis. - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Natasha en Bert Demers - WaarBenJij.nu

Meer duinen en strand en naar huis.

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Natasha en Bert

26 Augustus 2019 | Nederland, Almere Stad

Vanochtend hadden we het rijk alleen en alle tijd. We hebben dus weer heerlijk in het zonnetje ons kopje koffie gedronken en ontbeten. Daarna naar de receptie om te betalen. Gelukkig was het geen probleem om de camper tot later in de middag op zijn plek te laten staan. Gisteren hadden we de kortste route door de duinen genomen naar het strand, vandaag wilden we meer noordelijk door de duinen gaan en een ander deel van het strand proberen. En dan de weg van gisteren terug fietsen om nog wat paddenstoelen te zoeken. Totaal zo'n 25 km.
De tocht door de duinen was opnieuw adembenemend mooi. Hoe mooi kan Nederland zijn. Vooral met dit prachtige weer!
Het pad langs het strand loopt toch nog achter de duinen maar we vonden al snel een plaats om de fiets te stallen en waar je de duin over kon. Er waren nog nauwelijks fietsen! Maandag en iedereen weer aan het werk! Na een forse klim over de duin kwamen we op een verlaten strand vol met meeuwen. We hebben heerlijk in het zonnetje gelegen en gezwommen en genoten van de rust en stilte. Een verademing ten opzichte van gisteren!. Na de lunch op het strand zijn we weer de duin over geklommen en hebben onze fiets tocht voort gezet En weer door de duinen langs de Schoorlse Zeeweg, het deel met de paddenstoelen. Hier zijn we dit keer vele malen gestopt om de nodige padden stoelen te plukken. Het was vreemd dat als we het bos ingingen er geen paddenstoelen waren maar alleen langs het fietspad! Lekker makkelijk.
Daarna via Schoorl terug naar de camping.
Het inpakken was snel gebeurt en na nog een verkoelende douche konden we huiswaarts keren na een geweldig weekend!
Het was maar 4 dagen en 3 nachten maar het leek wel een vakantie van 2 weken!
Natasha en Bert

Actief sinds 11 Okt. 2011