Salem – North Conway (White Mountains) (Dag 7) - Reisverslag uit North Conway, Verenigde Staten van Natasha en Bert Demers - WaarBenJij.nu Salem – North Conway (White Mountains) (Dag 7) - Reisverslag uit North Conway, Verenigde Staten van Natasha en Bert Demers - WaarBenJij.nu

Salem – North Conway (White Mountains) (Dag 7)

Blijf op de hoogte en volg Natasha en Bert

11 Juli 2015 | Verenigde Staten, North Conway

We hebben heerlijk geslapen. Dat kon ook niet anders na zo’n vermoeiende dag. ’s Ochtends was het het zonnig met een mooie blauwe lucht. Na het ontbijt zijn we vertrokken richten de White Mountains. Het eerste stuk reden we nog met de autobaan richting het noorden langs de kust. En daarna voor het eerst op deze trip het binnenland in. Al snel veranderde de autobaan in een 2 baans weg en werd het heuvelachtig. We gingen de bergen in. Geen steden meer maar mooie bossen en meren. Nadat we al 3 staten van de USA hadden gehad zijn we inmiddels ook Rhode Island en Massachusetts gepaseerd en zijn nu in New Hampshire. Dus hebben we inmiddels 6 staten aan ons lijstje kunnen toevoegen!. Toen we in North Conway aankwamen was het even zoeken naar onze camping (The Beach Camping Area) maar toen we die gevonden hadden waren we zeer tevreden. Midden in een bos en onze plek is direct aan een mooie berg rivier. Prachtig!! Echt zo’n plaats waar je onmiddellijk wil gaan staan en verder niets meer doen. Maar het leven is anders. Dus meteen weer door naar de Wallmart die heel dichtbij is om weer inkopen te doen voor de inwendige mens. En daarna door naar een hele grote shopping mall; Settlers Green Outlet Village. De staat New Hampshire is een soort shopping heaven in Amerika omdat er geen BTW wordt geheven. Dus shoppen moest ondanks het heerlijke warme weer. En het shoppen…………..ja dat is gelukt. Hele mooie spulletjes gekocht. Daarna terug naar de camping. En eindelijk heerlijk gezwommen in het verfrissende riviertje. Heerlijk!!!!! En voor het diner? Raad eens….. een heerlijk New York steak op de BBQ. Samen met een heerlijke zelf gemaakte aardappel salade en gegrilde mais!!! Een drie sterren maaltiijd!!!

• 13 Juli 2015 - 13:27

Carla Demers:

hoi fam demers
    ziet er erg mooi weer uit ,wat een natuur . natasha nog geen paddestoelen gevonden ??? en masha en misha weer veel ingekocht hihi , nou bert zo als jij daar zit bij de bbq , is het weer terug in het verleden prachtig , en in het water geen vissen gezien ????? xxxcarla

• 14 Juli 2015 - 02:25

Natasha En Bert Demers:

Ja prachtige natuur. En alleen hele kleine visjes. En Natasha blijft zoeken naar paddestoelen. Gaat vast nog wel lukken.
Natasha en Bert

Actief sinds 11 Okt. 2011