De vakantie is begonnen! (Dag 1) - Reisverslag uit Newark, Verenigde Staten van Natasha en Bert Demers - WaarBenJij.nu De vakantie is begonnen! (Dag 1) - Reisverslag uit Newark, Verenigde Staten van Natasha en Bert Demers - WaarBenJij.nu

De vakantie is begonnen! (Dag 1)

Blijf op de hoogte en volg Natasha en Bert

05 Juli 2015 | Verenigde Staten, Newark

Eindelijk is het dan zover!! De vakantie is begonnen. De vlucht van Amsterdam naar Newark is erg goed gegaan. Uiteraard wel al om 4:30 opgestaan, taxi om 5:30 en om 6:00 uur op Schiphol. De vlucht zou om 9:15 vertrekken maar we hadden onderweg al een mailtje gekregen dat de vlucht een half uurtje vertraagd was omdat de vlucht vanuit Newark te laat aan zou komen. Uiteindelijk zijn we pas rond 10:00 uur vertrokken maar ondanks dat alles zijn we toch 10 minuten voor de geplande tijd (11:25 uur locale tijd) in Newark aangekomen. Op Newark ging alles ook snel. Een korte rij bij de immigratie en toen we bij de bagage band kwamen draaiden onze koffers al rond. Het helpt dat we dit vliegveld inmiddels redelijk goed kennen. Dus met de Airtrain (een soort monorail) naar het station waar de shuttle bussen naar de hotels vertrekken. Het busje voor het Hilton stond al klaar. Er waren alleen wel veel mensen voor zo'n klein busje. Maar gelukkig hadden we een erg creatieve chauffeur! Want uiteindelijk waren alle plaatsen bezet en stonden er nog 5 personen waaronder wij met zijn vieren. En staan mocht niet. Maar door alle kinderen (ook die van 14 jaar oud dus!) bij iemand op schoot te zetten kon uiteindelijk iedereen "zitten". Gelukkig was het maar een trip van een paar minuten naar het hotel (Hilton Newark Airport)!!
Masha had al eens 2 jaar geleden voor een business trip van mij uitgezocht dat er vlak bij Newark airport een shopping mall is met een paar winkels waar ze graag spullen koopt. En dus was deze middag, waar we toch weinig anders konden doen, een uitgelezen mogelijkheid om die shopping mall (The Mills at Jersey Gardens) te bezoeken. Dus een taxi besteld en naar de mall En wat een mall!!!! Gigantisch groot. Maar het was een succesvol bezoek. Na een paar uur shoppen zijn we vermoeid (en sommigen voldaan) terug gekeerd naar het hotel. Nu nog even proberen de oogjes open te houden, een hapje eten in het hotel en .................. lekker slapen! Morgen weer vroeg op om de camper op te halen.

• 06 Juli 2015 - 08:51

Wiet:

En Bert, zelf ook nog wat gekocht, of was het alleen voor de dames.

• 06 Juli 2015 - 09:58

Carla Demers:

hallo ,

ben blij dat jullie goed zijn aangekomen . ik zie dat wiet al eerder was als ik hahaha.
    en masha al flink wat spullen gekocht ,of nog rustig aan gedaan ????
    hoe is het weer, ???
    hier nog warm ,morgen weer 30 gr , als het zo door gaat dan ga ik verhuizen naar alaska .
    ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben , en een mooie camper krijgen , wij blijven jullie volgen
    veel liefs carla xx

• 07 Juli 2015 - 03:34

Natashka:

Wiet, ik heb ook niks gekocht. Het was niet alleen maar voor de dames maar alleen maar voor de kinderen!,,, he-he
Natasha en Bert

Actief sinds 11 Okt. 2011